ניצב בדימוס תומך בהצעת בן גביר: "תחזק את המשטרה"

    אייל ראובן No Comments on ניצב בדימוס תומך בהצעת בן גביר: "תחזק את המשטרה"

    ניצב בדימוס יעקב בורובסקי ב'מהדורת הבוקר': "קראתי את הצעת החוק של בן גביר ואם היא הייתה מוגשת על ידי עמר בר לב או גלעד ארדן – כל המתנגדים הוא מוחאים כפיים. זו הצעת החוק חשובה מאוד לתיקון המשטרה. דווקא בן גביר אומר בהצעת החוק שלא יתערב השר בחקירות. עד היום אין שר אחד שלא התערב בחקירות"

    צילום: בן קלמן, פלאש 90
    20:23
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on שרים וח"כים תוקפים את המינויים בצה"ל: "אין מנדט"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ניצב בדימוס יעקב בורובסקי, שוחח עם בצלאל קאהן ודוד חכם במהדורת הבוקר (שני), והביע תמיכה נלהבת בהצעת החוק של איתמר בן גביר לתיקון פקודת המשטרה. לטענתו הצעת החוק תחזק את המשטרה. עוד טען בורובסקי כי "דווקא בן גביר אומר בהצעת החוק שהשר לא יתערב בחקירות. עד היום אין שר אחד שלא התערב בחקירות".

    "קראתי את הצעת החוק של בן גביר ואם היא הייתה מוגשת על ידי עמר בר לב או גלעד ארדן – כל המתנגדים הוא מוחאים כפיים. זו הצעת החוק חשובה מאוד לתיקון המשטרה", אמר בפתח הריאיון. "אני לא אומר שהחששות מבן גביר לא מוצדקים, אבל אני שם את זה בצד. הצעת החוק דווקא שמה רסנים".

    "התקציב יהיה ייחודי למשטרה ולא לפי קביעת משרד האוצר", נימק. "לפי הצעת החוק התקציב יהיה של השר לבט"פ. לראשונה ח"כ מנצל לחיוב את הכוח הפוליטי שלו לטובת אזרחי ישראל דרך המשטרה. זה צריך להיות חלום של כל שוטר וניצב".

    הוא התייחס לאחד מהמבקרים הבולטים של הצעת החוק: "אני חושב שאריה עמית לא קרא את הצעת החוק. אני מכבד אותו אבל אני נגד לשפוך את התינוק עם המים. דווקא בן גביר אומר בהצעת החוק שלא יתערב השר בחקירות. עד היום אין שר אחד שלא התערב בחקירות. אני אומר לניצבים, אתם טועים מאוד. הגישה שלי היא לשפוט את בן גביר לפי מעשיו".

    "משטרת ישראל נמצא בשפל קיצוני, אין לשוטר גיבוי, שכר נורמלי, תנאי עבודה. יש מולו יש דרישות לעבודה של 24/7 והוא בסכנת פיטורין", הוסיף בורובסקי. "מעכשיו אתה קובע את השכר שלו ואת הכלים שלו. מה עשה ג'וליאני בניו יורק? איזרח 30% מהמשרות המנהליות ולקח את כל התקנים ושם אותם בשטח שיראו צמד שוטרים בכל קרן רחוב". 

    "זאת פעם ראשונה שח"כ מנצל את כוחו הפוליטי לטובת משטרת ישראל", הדגיש. "קראתי את הצעת החוק ישר והפוך ואני מבין משפט ויודע לקרוא, לא ראיתי פגם אחד בהצעה".



    0 תגובות